luni, 28 februarie 2011

Despre mine

Numele meu este Cristian-Daniel Rusu si Fac ceea ce-mi place !

Sunt un voluntar activ, dependent de muzica, pasionat de evenimente sociale si ma hranesc prin faptul ca reusesc sa ofer servicii in domeniul evenimentelor sociale. De aici si ''job-ul'' meu de Freelance Event manager & DJ-MC...antreprenor in devenire.

M-am nascut in Campia Turzii, unde am copilarit si am facut liceul la Colegiul Tehnic "Victor Ungurean" iar apoi a urmat viata de student si masterand, in cadrul UBB la Facultatea de Business, Cluj-Napoca, iar momentan locuiesc in Floresti, unde m-am stabilit impreuna cu sotia mea Anda.

1. Experienta si dezvoltarea personala le-am acumulat de-a lungul activitatii in ONG-uri ca si Cercetasii Romaniei timp de 5 ani, urmand 4 ani in cadrul ASB (Asociatia Studentilor de la Business) si ANOSR (Agentia Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania) iar acum fac parte din JCI (Junior Chamber International) si impreuna cu alti prieteni ONG-isti am infintat Asociatia IvenTeam, un ONG pentru evenimente si proiecte pentru tineri.

2. Fiind pasionat de muzica, am prestat si prestez ca si DJ-MC in diferite locatii din tara sau la diferite evenimente si la posturi de radio ca Radio Impuls Cluj-Napoca, Vibe fm, Muntenia FM Pitesti,...si alte radiouri.

3. Experientele internationale in tari ca si Olanda, Marea Britanie, USA si Serbia dar si cele de pe litoralul romanesc si la evenimentele din multe orase din tara au avut o contributie importanta in dezvoltarea mea si orientarea profesionala.

4. CDJ-events este proiectul lansat de mine, în luna noiembrie a lui 2007 şi oferă management de evenimente, servicii pentru evenimentele sociale: publice, private si/sau corporate. Ca şi Event manager ma ocup si de implementarea evenimentelor prin planning, promovare, organizare si coordonare, pentru diferiti terti. CDJ-events îşi desfăşoară activitatea ca agenţie de DJ-MC, impresariat artistic funcţionând şi ca agenţie de organizări nunţi prin brandul My Wedd.

Sunt multe traininguri, workshopuri, conferinte, programe profesionale si educationale la care am participat si la care particip in continuare pentru dezvoltarea mea personala, educationala si profesionala dar si pentru networkingul de calitate de care pot beneficia.

Fac ceea ce-mi place ! e mottoul meu si acesta sunt eu.

Niciun comentariu: